reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarina Lucká

Katarina Lucká

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako mnohí iní, ktorému však nie je úplne jedno čo sa deje okolo neho. Niekedy sa vie zamýšľať aj nad vecami ktoré druhých ani nenapadnú.Je to o pohľade na svet. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ja som cool.

Katarina Lucká

Ja som cool.

Poznáte tie krásne rána, keď sa ráno zobudíte a máte zo seba ohromne dobrý pocit? Neviete prečo, ale je to tak. Zobudíte sa dokonca o pár minút skôr ako obvykle a to vám dáva voľnosť, ktorá sa nám ráno zdá byť neskutočná. Sú to krásne rána, ktoré nám dodávajú pocit nadčloveka a seba spokojnosti. Ja ich milujem. Pripadám si vtedy neskutočne krásna, múdra, šikovná a očarujúca

  • 24. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 213x
  • 10
Este-ze-mame-tu-Ameriku

Katarina Lucká

Este-ze-mame-tu-Ameriku

Je zaujímavé ako vnímajú našu malebnú krajinu zahraničný návštevníci. Z hlavného mesta sme zvyknutí na plné autobusy veselých, malých, šikmookých turistov, ktorí radi všetko fotografujú a obdivujú.Toto všetko stačia stihnúť za jeden deň. Potom sú turisti , ktorí chodia na dlhšie a snažia sa vnímať aj atmosféru krajiny.

  • 17. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 773x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu